Palms World въплъщава визията на своите създатели – Мило Борисов и Роси МакКий, която започва с първия бизнес на Мило Борисов през 1989 г. под името Telematics и продължава до днес като Telematic Holding Group, обединявайки множество взаимно допълващи се бизнеси в единна екосистема.
Palms World е ядрото, обединяващо всички брандове на Palms, които имат широк спектър от дейности – от авангардни технологии и отговорно лидерство, до първокласни преживявания. Palms World представя всяка наша марка, която е подчинена на една единствена цел – предоставянето на най-добрата услуга във всяко направление.
Palms World – един бранд, високи стандарти, глобална визия.
Нашата дейност се базира на три основни стълба: технологии, социална отговорност, забавление.
Технологиите са двигател на нашия напредък. Ангажиментът ни към иновациите е в основата на развитието ни и повишава ефективността в нашите продукти. Така създаваме солидна основа за устойчив растеж и дългосрочно създаване на стойност, които ни осигуряват стратегическо предимство.
Развлекателният сектор и хотелиерството е друга област, в която Palms World инвестира и разработва чрез своите компании и търговски марки . Спорт и музика, туризъм и хотелиерство, ресторантьорство, онлайн игри и първокласни международни казина – всичко това е набор от висококачествени, завладяващи и запомнящи се преживявания, обединени в уникална омниканална концепция. Нашият фокус е върху създаването на ориентирана към потребителя среда, която съчетава комфорт и незабравимо преживяване.
В Palms World сме ангажирани с устойчиви политики и етично управление, които целят да окажат позитивно въздействие върху общността. С насърчаване на отговорната игра, с подкрепата на професионалния и аматьорския спорт, ние възприемаме проактивен подход, за да постигнем положителна промяна. Нашата стратегия за корпоративна отговорност е насочена към дългосрочни, смислени инициативи, които оставят траен отпечатък върху обществото